Szállítási információk

Szállítási információk

  • A szállítás díja 1750Ft  (nagyobb mennyiség rendelése esetén ez a költség nőhet)
  • A kiszállítás a DPD futárszolgálat segítségével történik.
  • Amennyiben az utánvétes fizetést választotta, melynek kezelési költsége + 500 Ft,  a futárszolgálat munkatársánál készpénzben tud fizetni.
  • Az előre utalás fizetési mód választásakor az áru átvételét csupán aláírásával kell igazolni.
  • A kiszállítás munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között történik.
    Amennyiben a kiszállítási időn belül nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen, abban az esetben megadhatja munkahelyének címét is, ahova a futárszolgálat kézbesíti a csomagot. Kérjük minden esetben adja meg mobiltelefonszámát, hogy fennakadás esetén a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot.
  • A csomag várható érkezéséről a megadott elérhetőségei valamelyikén fogjuk tájékoztatni.
  • Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár a megadott telefonszámon felveszi a címzettel a kapcsolatot, amennyiben ez nem lehetséges, értesítőt hagy és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot.
  • A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
  • Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
  • Szállítási határidő: Termékeink sokféleségéből adódóan azok kiszállítását különböző határidőkre tudjuk vállalni, amely 3-4 munkanaptól akár 1-2 hétig is terjedhet, a beszerzési források függvényében. Az automata visszaigazoló e-mail utáni levelünkben tájékoztatjuk a várható szállítási határidőről.
  • A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.